onsdag 8 oktober 2014

I dag hittade vi Skogens Svarta Guld....

I härligt solsken gick vi en tur till skogen för att plocka trattisarna vi inte hann plocka i går, eftersom det började regna...
I dag jag och alla hundarna...

Men först tänkte jag vi skulle gå en sväng och då fick Frida passa på att vänja sig vid nåra jätte fina kossor på vägen...



Sen när det inte var något att hetsa upp sig för längre, så gick vi bort för att hundarna skulle kunna springa lösa en stund...
jag fick då för mig att vi skulle utforska en ny grus väg och se där fanns de....
SVARTA TRUMPETSVAMPAR, har aldrig plockat några förr, så ROLIGT och SPÄNNANDE att hitta dessa tyckte jag...




Nu ligger hundarna trötta efter en 4 timmar lång tur i skogen och strupGnag när de kom hem och då hann vi ändå inte plocka mina trattisar, så i morgon tar vi dem och inga andra ställen....
Dessutom ska Barrista komma hit för att bli lite Höst fin...

MOT JOBBET

Inga kommentarer: