måndag 4 augusti 2014

Äventyr för mig och Charlie i dagarna 3....

Vi åkte redan på Torsdagen till kennelkollega som jag lärt känna och  träffat via utställningar, hon heter Annica.

Hon var så snäll att hon lånade ut en husbil till oss att bo i under hela denna UtställningsHelg....

På Torsdagen så kom vi fram på kvällen efter att som vanligt tåg varit försenat(vi är vana nu)...

 Där fick Charlie träffa på Annicas valpar, så söta så.....Och de andra hundarna oxå såklart..

Sen på Fredag åkte vi mot Jönköping och utställningarna...

Och först in i ringen var Charlie i Unghundsklassen.. Tack för alla underbara bilder Annica..

 Springer i ringen fin kontakt

 Charlie står åt båda hållen
 Domaren är glad!!
 Charlie är duktig...
Charlie kon 1:a med Ck dag nummer ett...

Fick lite trimtips av en kennel kolega Marie Johansson och ni kommer se skillnaden nedanför på Charlie... TUSEN TACK FÖR ALLA TIPSEN!!!

På kvällen fotade vi Annicas valpar, som är jätte fina...






------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dag nummer två glömde jag att ta med Kameran in men på kvällen var vi och badade i en sjö.
Charlie kom 1:a med CK även på Lördagen..
 Sommen hette denna sjön...
 Min bästa kompis Charlie...
 Älskar att simma precis som jag

 Gillar inte att sitta fast när matte simmar bort, då YYYYlar Charlie..

 Härligt badställe..

 Charlie gillar att hämta saker jag slänger i vattnet...

 En träbit..
 Följer matte vart hon går...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen på Söndagen var det dax för utställning igen och nu så gick det jätte bra för Charlie han blev 3:a bästa hane med cert, glömde allt att fota denna dagen oxå, men vi fotograferade efteråt...
 Kritikerna från alla tre dagarna ligger här: http://charliesutstallningsresultat.blogspot.se/
 

Så glad jag blev, nu har Charlie 2 CERT ett till och han blir Champinjon:-))!!

Har haft en jätte trevlig helg  med hela familjen Modigh Tack för allt Annica...

Inga kommentarer: