fredag 13 december 2013

Nu har Fiffi kommit..

SÖTNOSEN
 Under tiden som vi inväntar rätt dag, så har jag trimmat lite på Fiffi, det var välbehövligt!!


Fiffis syster har ju visat framtassarna runt om i Sveriges utställningsringar och nu tror och hoppas vi på fina valpar med det där lilla extra av Fiffi , Näckrosdammens Pandora och Beppe Merry Cocktails Quadrant med sin flitigt utställda pappa C.I.E NO UCH SE U(U)CH VDH CH
Ozzie Black Petrs från Tjeckien.


framförallt så förväntar jag mig  Ett stort knippe härliga valpar, glada, sociala och trygga
Med lika härlig päls, som sina föräldrar och typiskt Cockertemperament.

Mest troligt, Svarta, Röda och Bruna valpar....

Det mest roliga är att jag i denna kombination får in både Jax-on och Beppe i samma valp, ska bli så spännande att se hur det blir.....

Om det blir så bra som jag tror att det kan bli...
Men nu inväntar vi rätta dagen , med Fiffi hemma, så är det bara att se när det blir grönt ljus för Fiffi och det återstår att se om kärlek kan spira för dessa två:-))

fortsättning följer förhoppningsvis..........

1 kommentar:

Vi på North Bend sa...

Så söt hon är, roliga fiffiga Fiffi!
Kan ju inte bli något annat än helt underbara, goa små valpar med det absolut lilla extra, efter så fina föräldrar.