tisdag 5 november 2013

Tog Tåget..

Jobbat två långa dagar, då går hundarna först på kvällarna.
 
Vi var i Växjö i helgen Beppe,Frida och Charlie.
väntar på tåget...
 
Vi sov över hemma hos min dotter och hade det så mysigt så.
 
På utställningen träffade vi även Gossip, med Towe och Ola.
Och så kom Zigge med familj, Zally och Jax-ons valp, det var så roligt att få se honom live. Han var en riktig liten nallebjörn.
 
Denna dagen så gick det bäst för Beppe och Gossip.

 
Har filmat Towe när hon springer med Gossip, så duktiga så..Vet inte hur man tar bort ljudet, så det bjuder jag på:-)) speciellt min röst, usch gillar inte att höra den , men det är MIN röst, haha
 
Beppe blev 3:a med Exellent kritiken http://beppesutstallningsresultat.blogspot.se/
Gossip blev också 3:a med Exellent kritiken http://gossipsutstallningsresultat.blogspot.se/
 
Jätte trevligt att träffa alla runt ringen. Maria tack!!
Mina kusiner där inbakat, speciellt Frida som pussar på lill Frida:!!eller försöker i varje fall:-))
 
Kram till er

1 kommentar:

Vi på North Bend sa...

GRATTIS GRATTIS till er alla!
Så fick charming Charlie och Miss Bubbles stå tillbaka lite för goe Beppe och fina Gossip denna gången.
Inte lätt med så många stjärnor i familjen!! ;o)
Om man vill se något riktigt gosigt,
kan man gå in på old manila.no och titta på Winstons lille kusin, Boss.
Det blev bara en liten gutt men VILKEN gutt! En ljuvlig liten tjockis!