tisdag 15 oktober 2013

Viltspår i mörkret....

Jag och Beppe har varit på viltspår, i alldeles mörker, blev det när vi skulle gå eller ja ivarjefall om vi inte hade haft våran pannlampa att ha som ledde mig frammåt utan att snubbla alldeles för mycket, SKOJ!!!

Jag och Ann bytte spår med varandra och vi hade en klädnypa i början, en i mitten och en i slutet:-))
vi har spårat klart och väntar på tåget på vägen hem...

Åh så lycklig jag var när vi kom in i mörkaste skogen till klädnypa nummer två, såååå dukitg så var Beppe, fullt förtroende för honom har jag, HAFT ända från första spåret han gjorde... HAN ÄR DUKTIG!!!

Sen in i någon slags dungliknande skogsbit, där det var ett håll han först inte alls ville gå åt(vilt???), men 10 minuter och några sekunder senare var klöven i munnen på min lilla Beppe, han överlycklig och jag också!! slutsnubblat och ut på vägen till de andra... SÅ roligt var det att gå där i mörkret och bara LITA på sin hund!! HÄRLIGT!!!!!

och och och nu såå är det inte långt kvar Fiffi är ännu mera svullen nu så det blir som jag tror November eller sent i Oktober sååå LÖÖÖPER Fiffi och då ska vi se om det blir några små Mini BIFFAR, haha om Beppe är en tjejtjusare!!
Vilket jag tror mig veta att han är redan, hmm eller han tycker det i varjefall!!:-))

och att Fiffi tycker han duger som Far till hennes små förhoppningsvis bliviande valpar.

Fiffi och Beppe  Här blir det några riktiga ´BIFFAR med DET lilla extra´ tror jag, ska bli spännande!!

1 kommentar:

Vi på North Bend sa...

Tjejtjusare är Bepperos absolut!
Läckrare chokladbit får man leta efter, gosigaste chokladbjörnen med sammetsögon. Söta, roliga, påhittiga Fiffi, bara hon kan komma på idén att göra en bullmastiff till studsmatta ;o). Med så helsköna föräldrar kan det bara bli dunderfina valpar, alla goda förutsättningar o god hälsostatus!!
Passande för blivande valpköpare som vill ha det lilla extra! Vi följer med spänning.