torsdag 24 oktober 2013

Tack Fanny kära granne ....

Gossip var här för trimmning i går ju, för nu så är det utställningar på G och det verkar som att hon snart ska löpa igen, hon har bara 4 månader mellan sina lööp, har jag aldrig varit med om förr....

Och Fanny tycker det är bra att vi håller trädgården ren från mullvadar, sedan mina små älsklingar har börjat springa där, ha de sluppit sitt mullvadsproblem:-)) så dubbel nytta!!

Denna gången rensade de mest från kanin lortar, mums tycker mina cockrar..

Olivia älskar sina tennisbollar, om man som min granne bor vid tennisbanan, så kommer det in dimpandes en hel del tennisbollar!!
Nu ska vi till Norrköping jag Beppe och Charlie och hälsa på Bodil Sandra och deras cockrar och vi ska träffa Våfflan och Lovis, ska bli så skoj!!
 
Jag ska ju dessutom hjälpa till att ställa dessa två godingar, så roligt ska det bli!!
 
Ha en trevlig helg

1 kommentar:

Vi på North Bend sa...

Hahaha, denna gången var det faktiskt inte kaninlortar som stod på menyn! Vi är som bekant svaga för Dina härliga sötnosar och därför föreslog Tyringes ädle riddare, Sir Winston, att vi borde bjuda på något gott, hans egna foderkulor. Roligt att överraskningen uppskattades!
Vi är glada över att ha Tyringes fina cockergäng nästgårds och nu skall ni ut igen och göra oss stolta.
LYCKA TILL o ha en riktig toppenhelg!! Klem