lördag 28 september 2013

Gröngölingen i dag Gossip, Näckrosdammens Gossip och Charlie , Näckrosdammens Touch´n Meet!!

 Charlie blev Bim valp och Gossip kom tvåa i sin klass..
 
Båda var duktiga och vi gjorde vårat bästa både Towe och jag!!
Härligt väder en trevlig dag hade jag och Charlie det.
 
Charlies bror Wiggo Näckrosdammens Touch´n Know  kom tvåa och Wille Näckrosdammens PierreAugust Renoir blev också tvåa GRATTIS EWA.
Ewa och Wille i öppenklassen..
 
Sen grattis till min viltspårskamrat och hennes söta lilla Nelli, ni slog Gossipan och var på eran första utställning, Härligt!!

Sen var vi ute och gick i skogen i härligt solsken alla vovvarna och jag

 bort till ängen
 härligt blå himmel

 Lady och Charlie

 Beppe ........

 Äter korn på ängen

 Ska komma i håg dessa bilder, när det blir höst och mörkt...

 Varma och nöjda vovvar...


 Olivia under trimmning:-))
 Mamma och dotter....
 Ojdå ett fruktstopp på vägen hem, inte fel tycker VI!!!
fast tror de är till grisarna och inte till oss, (men vi är grisar just nu), Hahaha

1 kommentar:

Vi på North Bend sa...

Ja, jag säger då dé.
När Näckrosdammen är på turné,
kan det bara bli succé!!!
SuperGRATTIS till superCharlie och Gossip, Wille och Vilgot, ni är superduktiga!
Ni har säkert haft en härlig dag med trevliga människor/hundar och många goda, äkta skratt!!
Klem