lördag 18 maj 2013

Hässleholm utställningen, med Beppe,Bingo,Gossip och Frida...* Charlie som sällskap..

En jätte varm dag, med en väldigt snäll dommare...........
Alla åkte garanterat hem lyckliga och glada i dag......

alla Juniorer vi hade anmält fick exellent och Beppe blev dessutom placerad 3:a med ett CK...

Dessutom fick Näckrosdammens PierreAugust Renoir WILLE exellent oplac!!

Och Frida blev Bästa valpen, skoj!!!

Detta visar våran varma dag, som igentligen skulle ha avslutats med en till sak för Frida, bästa valp, men vi orkade inte i värmen, jag och framförallt hundarna tog SLUT!!!
 Beppe zzzz i solen med min Granne-hundwalker och gode vän-chauför ja vad mera ska jag skriva;-))
 Så många som ville klappa och gosa med lille trötte Charlie och även se och känna och klämma på honom...
 Gossip och Beppe står i utställnings position;-))

 Trötta vovvar och en med Fridas rosett...
 Mia Ekstrand var så snäll och hjälpte mig att ställa Charlie en gång och titta på honom när han sprang, hon gillade honom.... Han växer ju såklart fortfarande och inte så jämnt, men det kommer bli en fin kille av honom till slut....

Tack Fanny för all hantlangning och hjälp, Toppen!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla roligt att läsa om er dag, vilka toppenresultat på dina fina vovvar. Bra vänner är guld värt!

Annelie o Co

Vi på North Bend sa...

Tror att min titel är Näckrosdammens allt i allo :o), vilket jag är mycket glad över. Det är ett privilegium att få kela med charmige Charlie (som väckte uppmärksamhet idag), gosa med underbara miss Bubbles (som drämde till idag) och pussas med läckre strandraggaren Bepperos Ramazzotti med sina farliga sammetsögon (bara guldkedjan som fattas ;o)). Jag är glad o stolt över att vara Din vän. Vi har alltid skoj o Du är seriös (inget flams o trams). Bilden med Bubblan o hennes fina rosett är helt i stil med Dig och Din sköna, opretentiösa stil!
Tack för en härlig dag o GRATTIS!!!
Klem från allt i allon.

Valpbloggar och dagbok sa...

Tack Kram