lördag 5 januari 2013

I går var vi på en jätte härlig tur och jag skulle sätta in några fina bilder, från det vårlika vädret, men icke sa nicke, något har hänt och jag fattar inte vad..Nu har jag fixat det:-))tjoho!!!
 Kolla på Beppe Han lyfter på benet...Lurven innan jag började trimma:-))
 Lady Olivia och Beppe
 Sophia börjar allt se lite tjocker ut, men still going strong i snigelfart:-)) lunkar på i skogen...
 Sophia,Olivia och Beppe

Men vi är som vanligt i skogen och går , fast lååångsammare då Sophia är med, vi går runt dammen osv..

De blev även tilltrimmade hela bunten i går, Beppes päls börjar släppa, så han börjar se lite blankare ut på ryggen igen och Frida är i ful åldern, men knubbig är hon.. Och så go och liten och busig...

Nu ska vi ut igen i sol och plusgrader, ja  märkliga väder, men så är det..

Som jag skrev för ett tag sen, så tror jag att det inte blir mer snö för denna vinter, vi får se om jag har rätt;-))

(jag ska försöka lösa mitt fotoproblem, jag vill kunna sätta in bilder!!)

TREVLIG HELG

3 kommentarer:

Vi på North Bend sa...

TREVLIG TRETTONHELG önskar vi er alla!

Heléne sa...

Tack för jul- och nyårshälsningen och god fortsättning på det nya året.
Angående bildpublicering så har jag också problem. Jag har läst att andra bloggare också är bekymrade. Hoppas det löser sig för det är inte kul att blogga om man inte kan lägga till bilder.

Hälsningar och kram

Valpbloggar och dagbok sa...

Tack Helene!!
Jag tror jag lyckats klura ut hur jag ska göra, men detär inte så jag gjort förr, men huvudsaken är att jag kan sätta in bilder:-))