fredag 30 november 2012

Beppe och Frida upptäcker världen

I dag fick Frida och Beppe följa med och åka bil, hälsa på en massa människor och andra hundar..

Först lite bus med Winston i trädgården...
Beppe och Winston gillar varandra, Beppe älskar HANAR, han är så nyfiken på alla hanar han träffar...

Frida älskar att springa i Winstons stora trädgård, men gillar inte att bli trampad på av denne store kille...

Puss på dig Winston

Till sist gick vi till käre mor med Zita och Chanel, hon passade min brorson Magnus och han är inte jätte förtjust i hundar...

Men titta så bra det gick!!
 VISST SER HAN STOLT UT!!!!klappar både Beppe och Frida samtidigt....
 Han gillade lilla Frida bäst i dag...
 Go och mjuk, lugn och i lagom storlek..

Han var riktigt stolt och det får man väll säga att han ska vara när han vågade klappa, sitta hos och ha nära sig alla fyra hundarna...
Beppe fjäskar för Zita, som vill bli klappad av mig.... Hon fyllde 10 år i går, GRATTIS i EFTERSKOTT...

Trevlig helg alla...

1 kommentar:

Bulle Bulldozer på North Bend sa...

Men hallååååå! Inte behöver ni gå runt och hälsa på en massa andra hundar, ni har ju MIG!!
Världens bäste, snällaste (förlåt Frida om någon av min tassar råkar hamna på Dig!)), hmm måste få med snyggaste (fastän jag är mycket blygsam)och coolaste BUSKOMPIS! Och Du Beppe Boy utnämner jag till en äkta minibullcockerdozer! Du är en helskön kille. Frida är ju bara en liten "plutta"
men ser mycket lovande ut.Där är de rätta bustagen! Grattis fina Zita på 10-års-dagen!